Wokół Beskidu Śląskiego

Czwartek, 19 czerwca 2014 | dodano: 19.06.2014

Przed południem spędziłem sobie czas z chłopakami w parku i na placach zabaw.

Z chłopakami w parku
Na rower poszedłem po obiedzie, czyli po 14 godz. Cel na dzisiaj objechać Beskid Śląski szosą.
Pojechałem na most graniczny i tak jak ostatnio postanowiłem zmierzyć sobie czas na Przełęcz Jabłonkowską, a tym samym pościgać się z samym sobą, ze swoim czasem. Wyzerowałem licznik i ruszyłem punkt 14:30 (dojazd na most potem dodałem do tripu).
Większość zdjęć robionych jest w ruchu jadąc.

Na moście granicznym
Hradek AVS 34 k/h
Hradek AVS 34 k/h (za Jabłonkowem 34,80)
Tak jak niedawno obwodnicą na przełęcz
Czas na Przełęczy Jabłonkowskiej
Czas na Przełęczy Jabłonkowskiej (AVS 33,72)
Na przejściu granizcnym ze Słowacją 1 godz
Bielsko-Biała
Zamek w Bielsku
Rynek w Bielsku, znowu popadało
Beskid Śląski który sobie objechałem (Czantoria)
Widok na Beskid Morawskośląski
Wjazd do Cieszyna
Całą trasę super mi się jechało. 2 snickersy i 3 L picia. (nie żadne piwo!)

gustav
| 13:33 sobota, 21 czerwca 2014 | linkuj 30 średnia po górkach i 2 snickersy na 150km.. ide sie powiesić
Szkoda, że nie startujesz w Radlinie za tydzień, byś ich tam wszystkich rozp...
;>
| 09:14 sobota, 21 czerwca 2014 | linkuj Najgorszy odcinek to właśnie ten o którym pisze Marek, Żywiec-Bielsko
| 22:32 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Wszystkie trasy: czy to stara ze Zwardonia do Żywca, czy ekspresówka w analogicznym kierunku są bezpieczniejsze niż głowna droga z Żywca do Bielska. W życiu bym się tam nie zapuścił! Boczkiem przez Łodygowice, Buczkiwice, Meszną :). Graty za wynik i odwagę! Fajny trip!
| 07:07 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Opony przód Continentel Explorer 2,1, tył Maxxis Cross mark 2,1. Pogodę miałem wręcz wymarzoną, lekki deszczyk tylko ochłodził. Do opony wbił się malutki spinacz i chyba z 5 min szukałem dziurki. Co do ekspresówki to przyznam że oznaczenie jest tam nie najlepsze. Na prosto drogowskaz Radziechowy a w lewo Żywiec S1 i zakaz dla rowerów. Ktoś kto nie skojarzy że przez Radziechowy ma być do Żywca to ma dylemat. Ja się nie zastanawiałem i cisnąłem obwodnicą. Pobocze szerokie, asfalt super, nic tylko naginać.
Goofy601
| 06:21 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Odważnie widzę jechałeś ekspresówką Węgierska Górka- Żywiec. Trasa "starą drogą" (obok browaru) jest o wiele bezpieczniejsza, ale pewnie i wolniejsza :) Gratuluję kolejnej pomysłowej wycieczki :)