Budzin i Terlicko

Piątek, 21 czerwca 2013 | dodano: 21.06.2013

Przed praca runda na Budzin. Przez Dzięgielów i Leszną. Podjazd szutrówką do przejścia granicznego i zjazd na Czechy. Potem do Bystrzycy i bocznymi drogami przez Wędrynię i przeł. pod Babi Horou. Zjazd do Trzyńca, główną do Balin i przez Błogocice do pracy.
Pracę skończyłem po 19 tej i przejechałem się nad Terlicko. Również bocznymi drogami przez Chotebuz i Stanislavice. Powrót z małymi błądzeniami w Stanislavicach. W Cieszynie pojechałem jeszcze nad Olzę gdzie na sportowym moście miało być witanie lata na kółkach czyli na rowerach i rolkach. Zebrało się coś ok 30 os. 2 rundki przez mosty z nimi i do domu.

Dzięgielów, chwila ochłody

Budzin granica

Nydek

Przeł. pod Babi Horou

Po pracy.
Terlicko

Pokrzywowa ścieżka znad jeziora

Na Cieszyńskiej ziemi prawie w każdej miejscowości jakiś zamek, gródek, pałac lud dworek
Terlicko Kostelec - dworek Larischów

Stanislavice - zabudowania folwarczne. Dwór stał powyżej na zboczu ale ze względu na zły stan zburzono go i stoi tam dom rodzinny. Obok została kapliczka.