Bystrzyca Na Pasiekach

• Temperatura -4.0°C
Poniedziałek, 25 marca 2013 | dodano: 25.03.2013

Dzisio zaś na drugą strone Olzy. Pojechołem do Bystrzycy i wyjechołem se na Pasieki. Kaj sie nie obejrzysz tam "naszo" cieszyńska gwara.
Jak chcecie kiedy posłuchać tej naszej mowy to sie wybiercie kiedy do Bystrzycy albo do Gródka. Na Pasiekach fajnie żech se pogodoł z jednym starszym panoczkiem co tam miyszko, mo też rad bicykiel i trekingi po groniach. Na lewo łod tej tablicy co je na zdjynciu mo w chałupie nawet małe muzeum i mnie zapraszoł aż sie stawiem jak tam zaś będe.
Ni miołech wiyncy czasu żeby na Loucke wyjechać a sie musiołech brać na dół.

Takie tam na tablicy na Pasiekach

Bystrzyca

Na podjeździe już biało

Fajny podjeździk na Pasiekach

Na Pasiekach (ok 650 m.)

Co się wyjechało to się teraz zjedzie

Jeszcze lepszy widoczek z pasiek. Ostry i Jaworowy

| 18:15 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Anka czytałem ale nie miałem jeszcze czasu odpisać. Szkoda że nie mam pomiaru nachylenia bo u nas znajdzie się kilka jeszcze stromszych podjazdów.
jurektc
| 15:37 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Fiuuuuu 18% zjazdu, masakra.
wloczykij
| 15:18 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Aniuta a kto by niechciał ;) a powiedzenie też dobre jak sie wjechało to sie teraz zjedzie ;)