Istebna

Niedziela, 4 listopada 2012 | dodano: 04.11.2012

Dzisiaj zresztą tak jak i ostatnio sama szosa. Wyjazd po południu, czyli za późno na takie trasy bo szybko robi się ciemno. Cieszyn - Ustroń - Wisła - Kubalonka (761 m). Zjazd do Istebnej, dalej do Jaworzynki i przez Jasnowice do Bukowca. W Czechach zrobiło się już szaro a za Jabłonkowem ciemno.
Zdjęcie tylko jedno. Potem aparat wyświetlił "Low batery":(
Lampka już ledwo świeciła, ale droga dobrze oświetlona i sprawnie dojechałem.

Kubalonka

| 06:40 środa, 7 listopada 2012 | linkuj No to gratki,pomyśl o szosie,będziesz śmigał aż miło:)
completny
| 20:09 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Dobry z Ciebie zawodnik. Szkoda że nie Skalite...
| 18:24 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj 70 k/h to nic szczególnego. Miałem tyle na zjeździe do przejścia granicznego Istebna Jasnowice. Kiedyś miałem tam 80 k/h a pewnie na szosie dało by się więcej. Co do średniej to jw. Do Wisły prawie 30 k/h, potem w górach średnia spadła a z Bukowca do Cieszyna (35 km) to już z górki i po prostym. Polecam tę trasę.
| 06:33 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Tak tylko zapytam,bo śledzę Twój blog....te średnie i v-maxy naprawdę?