Budzin

Sobota, 25 sierpnia 2012 | dodano: 25.08.2012

Do pracy. Po pracy, kilkanaście minut po 18 tej gnałem na czeską stronę. Do Trzyńca i przez Bystrzycę do Nydku. Podjazd z czeskiej strony wąską asfaltówką do przejścia granicznego a potem nową utwardzoną drogą na Budzin. W końcu zrobili ten dojazd z polskiej strony bo wcześniej często przejeżdżało się utaplanym w błocie. Na Budzinie było już szaro, zjechałem do Lesznej Górnej i przez Dzięgielów, Puńców do domu. Puściłem się jeszcze ul. Błogocką ale to był błąd, do tej pory nie naprawili tej drogi.
Zrobiłem kilka zdjęć ale telefon zastrajkował i nie chce przerzucić do kompa :(
Edit: W niedzielę w końcu załapał ale to już chyba jego ostatki.

Bystrzyca (wieś skąd pochodzi rodzina mojego szefa)

W większości miejscowości na Śląsku Cieszyńskim można spotkać kościoły dwóch wyznań.
Kościół katolicki

Kościół ewangelicki

Spojrzenie za siebie, zachód słońca nad Ostrym i Jaworowym

Droga od strony czeskiej. Jeszcze niedawno po naszej stronie była ziemna, często błotnista droga.

Teraz droga po naszej stronie wygląda tak.

Widok z Budzinu na czeskie góry. Granica biegnie tym bliższym pasmem (Vruzna)