Travny 1203

Piątek, 24 sierpnia 2012 | dodano: 24.08.2012

W zeszłym roku 23 sierpnia byłem na Trawnym. Po roku, tym razem 24 sierpnia znowu się tam wybrałem i zabrałem do plecaka pojemnik na borówki. Wyjazd wczesnym rankiem, kierunek Moravka. Mało spałem i jechało się jakoś średnio i na spokojnie. W Moravce skręciłem w prawo i szutrówko-asfaltówkami piąłem się w górę stokami. Tak może do połowy a dalej zielonym szlakiem (ok 0,5 km z buta) na szczyt Trawnego 1203 m. Zrobiłem wpis w książce szczytowej. Chciałem poszukać zeszłorocznego wpisu ale jest nowa książka. Borówek (jagód) nie specjalnie dużo, widać że byli inni przede mną i że już się kończą. Przez ok 2,5 godz uzbierałem może ze 2 litry. Ze szczytu zjechałem do szutrówki którą wyjeżdżałem w zeszłym roku, potem nią do zielonego i na przełęcz Plato. Stamtąd zjechałem do doliny Moravki, asfaltem do Moravki i tak samo jak przyjechałem. Po drodze zatrzymałem się na Harendzie i dozbierałem do 5L-wego baniaka ostrężyn. Potem jeszcze do pracy.

Kierunek Travny - ten po lewej

Na podjeździe

Ostatni km po korzonkach

Szczyt i skrzynka z książką wpisów

W borowinach

Na zjeździe - widok na Łysą Górę

Pogoda super, borówki w plecaku, pora w dół...

Plato - w lesie praca wre

| 13:12 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Świetne są te ścieżki dookoła Travnego. W zeszłym roku je nieco objechałem przy okazji wypadu na Łysą. Ale na samym Travnym jeszcze nie byłem... i to jest błąd który trzeba naprawić ;-).
| 08:34 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Fantastyczna trasa, odcinki leśne kapitalne. Najważniejszy oprócz kontaktu z dwoma kółkami, jest oczywiście kontakt z dziką przyrodą :)