Hawierzów, Żermanice

Niedziela, 15 lipca 2012 | dodano: 15.07.2012

Jazda wieczorna, wyjazd ok 19:30. Myślałem że pojadę sobie dzisiaj do Bohumina czeską stroną a wrócę przez Jastrzębie. Pojechałem więc do Karwiny ale ciemne chmury szybko skłoniły mnie do zmiany planów. Z Karwiny przez Suchą do Hawierzowa. W Hawierzowie poczułem miękkość w tylnym kole i chwilę potem zaklejałem małą dziurę. Potem trochę pokropiło, przez Bludowice jechałem mokrą drogą a jak dojechałem do Żermanic to już prawie było ciemno. W niczym mi to nie przeszkadzało, pusto na drogach i nawet fajnie było widać Łysą Górę ze świecącą wieżą.

Fotka przy ok 35 km/h, do Karwiny

Karwina

Klejenie w Hawierzowie

Na tamie w Żermanicach

Jezioro Żermanickie i Łysa Góra

Dwór w Toszanowicach

mroczny45
| 13:56 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Te czarne, niskie chmury nad Polską widziałem z Ostravy . Wiatr przeganiał je w stronę Czech.
niradhara
| 05:06 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Wybieram się w te rejony jak sójka za morze, ale kiedyś w końcu dotrę.