Łysa Góra 1323 m.

Niedziela, 29 kwietnia 2012 | dodano: 29.04.2012

Łysa Góra (Lysa Hora) zdobyta. Śniegu ni ma. Wiatr za to mocno wiał. Wyjechałem sobie dopiero ok 14:15 i raczej spokojnie w stronę Łysej. Dzisiaj trochę innymi drogami żaby nie było tak samo jak zwykle. Piękna pogoda to i kolarzy więcej, kiedy podjeżdżałem to 5-ciu zjeżdżało a jak ja zjeżdżałem to jeszcze 2 wyjeżdżało. Na szczycie pogadałem z gościem z meteo i mówił że jeszcze tydzień temu było prawie pół metra śniegu i można było jeździć na skuterach śnieżnych.

Wyjazd z Cieszyna (te pachołki to po biegu, który był dzisiaj w Cieszynie)

Ropice pola golfowe

Trochę szutrami (Komorna Lotka)

Trochę przez las

No i widok na mój cel

Nad Morawką prawie jak w lecie

W zasięgu ręki

Wodospadzik w dolinie

Początek podjazdu (do szczytu tylko 9 km)

Miejscami resztki śniegu na poboczu

Już blisko

Na szczycie

W drodze powrotnej (rzut oka na Łysą)

| 21:38 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Soko, w kilku miejscach mokro i coś ciekło ale szybko wyschnie.
polda
| 21:02 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Stan asfaltu na podjeździe wygląda przyzwoicie. Były tam jakieś "niespodzianki" po drodze?
WuJekG
| 19:15 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj ładnie :)
mroczny45
| 06:32 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje !!! A ja myślałem że śnieg będzie tam leżał do końca maja.
| 06:29 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj kurde, faktycznie wiało wczoraj jak fiks:) tym bardziej uznanie za ta setunię:)