Terlicko

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | dodano: 23.04.2012

Krotki wypad nad Terlicko (Cierlicko) do Czech. Pogoda piękna, wszystko wokół pomału się zieleni. Odwiedziłem kilka znanych mi miejsc w okolicy.
Potem do pracy. Po pracy do Czeskiego Cieszyna odebrać kartę bankomatową.

Stanisławice

Terlicko (symboliczne groby polskich lotników)

Beskid Morawskośląski

| 21:29 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj @Aniuta z wolnym czasem to ja muszę nieraz nieźle się nakombinować. Czasem wcześnie rano, innym razem przed pracą lub wieczorem po pracy.
@Kajman tak, samolot Żwirki i Wigury rozbił się w lesie w Cierlicku w 1932 r.
Oprócz symbolicznych grobów jest tam jeszcze pomnik.
@pape93 wiem o którym zjeździe myślisz ale tym razem podjeżdżałem inną drogą, taką wąską stromą do Grodziszcza (Hradiste)
completny
| 09:25 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj J nadal nie mogę odżałować że tam nie dotarłem podczas zeszłorocznej majówki :/ A na 21 km twojej trasy mam jak do tej pory swój osobisty V-max tyle że z górki w odwrotną stronę :)
Kajman
| 05:37 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj To tam się rozbili?