Sulov

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | dodano: 09.04.2012

Poniosło mnie dzisiaj na południe na Słowację. Wcześniejszy plan był nieco inny ale na szybko musiałem go zredukować bo popołudnie zostaje dla rodziny:)
Wyjazd o 3 rano w kierunku Jabłonkowa. Nie sądziłem że będzie tak zimno -6*C
Z przejścia granicznego wróciłem się po drugie skarpetki. Niestety nie zabrałem ochraniaczy na buty i potem żałowałem.

Cieszyn

Jabłonków

W Czadcy skręciłem na Turzovkę. W Turzowce miałem tak zmarznięte stopy że musiałem na chwilę podjechać na stację kolejową. Wyjechałem na Przełęcz Semetes

i zjechałem do Kotesovej a dalej do Bytcy
Dolina Wahu

Bytca zamek

Następnie udałem się do Sulova. W Sulowie byłem kiedyś z bratem i kolegami podczas wyprawy rowerowej w 1994 r! Okolica warta polecenia.

Zamek znajduje się na szczycie tych skał

Ruiny zamku

Połaziłem po ruinach zamku, trochę się powspinałem w SPD:)

Pojechałem do Hricova i do Divinki

A potem do Żyliny i na Budatin

Powrót w większości pod wiatr.
Mało optymistyczna informacja... czyli do domu ok 77 km.

I bardzo optymistyczna informacja! :)))

Reszta wieczorem.

completny
| 21:02 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj o kurde...
mroczny45
| 19:25 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj 218 km w takim zimnie - gratulacje ! Górki rozgrzewają . Ja wyjechałem o 8 z minutami , na kałużach był lód .
Po 10km chciałem się wrócić , ale tylko chciałem.
| 19:00 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Niby niedużo przewyższeń jak na tyle kilometrów, ale z tego co widzę po profilu były konkretne podjazdy:)
Janusz507
| 15:33 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Ranny ptaszek z Ciebie :) Ładnie pojechałeś.
WuJekG
| 14:50 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj SPDy przynajmniej sztywne i można blokami ewentualnie przehaczyć ;)