Kotarz 974 m.

Sobota, 7 maja 2011 | dodano: 07.05.2011

Ciągnęło mnie dzisiaj w góry. Dla odmiany pojechałem przez Ogrodzoną, Międzyświeć, Bładnice do Brennej bo chyba rok tam nie byłem. Nie wziąłem mapy bo wyszedłem z założenia że tam gdzie chcę jechać znam wszystko a poza tym można też spotkać takie duże w niektórych miejscowościach. Jadąc przez Brenną wiedziałem już że uderzę na Kotarz. Przez Karkoszczonke już nieraz jechałem więc odpada, z Hołcyny niebieskim tez już było...
Ale nie jechałem jeszcze z Brennej Węgierski:) No to jazda. Początek spoko, choć stromo pod górę to ubite i mało luźnych kamieni. Potem niestety sporo gałęzi i patyków (chyba zwozili drewno) więc musiałem 0,5 km dawać z buta. Od zakrętu gdzie przepływa potok znowu dało się jechać i wylądowałem na czerwonym szlaku. Na szczycie Kotarza dojechałem jakiegoś gościa ze Skoczowa. Potem przewalili 3 goście na quadach. Chwilę pogadaliśmy i pomknąłem na Salmopol. Zjazd do Wisły i do Ustronia bulwarami. Stamtąd przez Cisownicę, Dzięgielów i Puńców do Cieszyna.

Wisła w Harbutowicach pod Skoczowem

Salmopol

Wisła w Wiśle

Wisła w Ustroniu

"Piersi Saby". Cisownica: Malcowa i Grodzisko. Ktoś czytał/oglądał Kopalnie króla Salomona?