Wieczorna przejażdżka po Czechach

Środa, 4 maja 2011 | dodano: 04.05.2011

Pojechałem do pracy bez planów rowerowych. Skończyliśmy jednak wcześniej bo o 19 tej i wyskoczyłem na Czechy. Czeski Cieszyn - Chociebuż - Albrechcice - Terlicko - Kostelec - Hradiste - Konakov - Żukov - Ropice - Czeski Cieszyn - Cieszyn

Bunkier w Chociebużu

Terlicko

Terlicko miejsce katastrofy samolotu gdzie zginęli Żwirko i Wigura

Terlicko Kostelec

Kolorowa fontanna w Czeskim Cieszynie

| 06:45 piątek, 6 maja 2011 | linkuj fajnie tak śmigać po zachodzie.... a co do wojen to mnie zawsze z Czechami będzie kojarzyła ta powieść: http://pl.wikipedia.org/wiki/Narrenturm :) polecam, kto nie czytał :) pozdr!
| 11:36 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj No tak Kajman mało kto wie jak było naprawdę.
pape93 wczoraj właśnie zafundowałem sobie taką trasę z krótkimi ale konkretnymi podjazdami.
W Terlicku wygrałem w 1997 r. swoje pierwsze zawody rowerowe. Co roku Polonia mieszkająca w Czechach organizuje obchody rocznicy katastrofy samolotu. Kiedyś organizowali jeszcze czasówkę na rowerach do góry ze Żwirowiska do Kościoła trasa aż 1 km! - taki sprint.
Kajman
| 05:39 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Poczytałem wczoraj o wojnie Polsko-Czeskiej w 1919 roku. Ciekawa sprawa. Kto o tym wie?
completny
| 23:02 środa, 4 maja 2011 | linkuj widze że byłeś pod pomnikiem Żwirka , mi się tam nie chciało zjeźdżać :P Ale fajne tereny tam masz muszę ci przyznać do jazdy :D