Zebrzydowice

Piątek, 24 czerwca 2016 | dodano: 24.06.2016

Góry są moją inspiracją...
Miasto i praca. Po pracy którą skończyłem wcześniej przejechałem się do Zebrzydowic.
Nie wypadało by też nie wspomnieć o końcu roku szkolnego. Syn idzie w ślady ojca. Dla Pawła tak jak i w zeszłym roku wyróżnienie.
Paweł z wyóżnieniem
Paweł z wyróżnieniem
A tu już mniej ważne
Lustro
Na bocznych dróżkach
Kończyce Małe
Zebrzydowice
Molo w Zebrzydowicach
Kiedyś wspominałem, że psy na mnie nie reagują. Dzisiaj w Zebach usłyszałem za sobą głośne szczekanie. Nie był to jednak żaden pies lecz gość wychylony przez okno w samochodzie. Ciekawe ile wypił.

wmarek74 | 22:38 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Pani Basia N. na zdjęciu.
gustav
| 06:51 niedziela, 26 czerwca 2016 | linkuj Patrzysz na południe - góry, na północ - niziny :))
| 19:13 sobota, 25 czerwca 2016 | linkuj U nas wszystko, góry i niziny
mors
| 22:20 piątek, 24 czerwca 2016 | linkuj Ani jednej "inspiracji" nie widać na zdjęciach. :(
Ogólnie widoki niczym z nizin, nawet nie wiedziałem, że tam się tak da. ;)