Chlebovice

Czwartek, 23 czerwca 2016 | dodano: 23.06.2016

Góry są moją inspiracją...

Spontaniczna jazda po Czechach.
Miałem jechać gdzieś w góry, Visalaje albo Sulov ale złapałem gumę w trasie i zmieniłem plany.

Klejenie w Toszanowicach
Podczas niedawnej jazdy do Ostrawy wbił mi się kawałek druta w oponę. Tak siedział, że nawet powietrze ledwo co uchodziło. Nie zmieniałem bo trzymało dobrą godzinę albo i dłużej. Dopiero w Żeramnicach jak wracałem mocniej walnąłem kołem w krawężnik i było pssss. Myślałem że drut wszedł głębiej. Usunąłem go i wymieniłem na miejscu bo miałem zapas. W domu wieczorem znalazłem dziurę i zakleiłem. Dzisiaj jak wbił mi się jakiś opiłek żelaza to chciałem wymienić na tą którą pokleiłem ale okazało się że przy uderzeniu w krawężnik był klasyczny snake bite - dwie dziury. Znowu klejenie.
Dobra
Pojechałem do Dobrej. Już miałem napisać że tam tylko żyją z motorek.
Ale nie są też kola - rowery
Kupuję pętkę w Dobrej
Kupuję dętkę w Dobrej za 90 Kc i 10 łatek po 1 Kc.