Hrad Sostyn

Niedziela, 20 marca 2016 | dodano: 20.03.2016

Góry są moją inspiracją...
Dzisiaj przejażdżka po Czechach po mniej oklepanych miejscach. Pochmurno, bez deszczu
Kilka zdjęć z trasy.
We Frydku
Noszowice
Powrót starą drogą

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I na koniec w temacie STRAVY o czym pisałem u Xtnt na blogu
Poniżej zrzutowałem z ekranu fragment mapki od xtnt (Wisła Kubalonka). Mapka nie ta, którą widać na BS tylko ta która wyświetla się po kliknięciu w link na Stravie
Xtnt STRAVA
A tutaj mniej więcej te same okolice wg Bikemap
Bikemap
Jak dla mnie różnica kolosalna. Na mapkę ze Stravy po prostu nie da się patrzeć.

| 09:01 poniedziałek, 21 marca 2016 | linkuj Tego na razie nie sprawdzę bo nie mam konta na Stravie. Jak dla mnie to bez sensu że tak to jest zrobione. Ktoś kto nie jest zalogowany na Stravie, Bikemap lub gdzieś indziej i szuka sobie odpowiedniej mapki do zaznaczanie tras to sprawdza u innych jak to wygląda. Jak zobaczy na Stravie takie bazgroły jakby dziecko od linijki naszkicowało trasę to na pewno nie zdecyduje się na to. Owszem Bikemap zaniża przewyższenia ale przynajmniej jak ktoś chce sprawdzić jak on jechał (o ile zaznaczył dokładnie) to można ze szczegółami przybliżyć. Co do przewyższeń to i jedno i drugie nie jest dokładne.