Cieszyn i okolice

Sobota, 3 października 2015 | dodano: 03.10.2015

Z rana przed pracą po okolicy, czeska i polska strona. Opisu, mapki i zdjęć nie będzie. W ogóle zastanawiam się czy nie skrócić swoich relacji na blogu. Znalazły się pewne osoby, które zaczęły komentować, gdzie, kiedy i ile jeżdżę. Co to właściwie kogoś obchodzi? Nie będę po prostu już pisał kiedy w danym dniu jeździłem, czy przed pracą, czy po pracy, czy kiedy indziej. Być może wpisy będę robił z kilkudniowym opóźnieniem lub będę je łączył jak inni. Nie wiem, jeszcze się zastanowię.
Jak ktoś sobie myśli że nie poszedłem kiedyś tam prędzej do pracy a jeździłem na rowerze to niech mu będzie wiadomym że przed pracą mam jeszcze chłopaków do odebrania ze szkoły i przedszkola. Jak dla kogoś jest dziwnym że można jeździć po nocnej zmianie to jego problem. Ja tam nie interesuję się tym że ktoś inny woli iść na piwo, oglądać mecz czy leżeć przed telewizorem.
Niech każdy patrzy się na siebie.
W drodze
W drodze © daniel3ttt

Jorg
| 20:21 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj Obydwoma rękami podpisuję się pod ostatnim akapitem Twojego wpisu. Każdy z nas ma prawo jeździć tak jak chce, kiedy chce, i relacjonować to tak jak chce, i nikomu nic do tego. Nikogo nie zmuszamy do czytania naszych wpisów, a jeżeli komuś sie to nie podoba niech ich nie czyta i powstrzyma sie od złośliwości. Nie przejmuj się i bądź nadal sobą.