Godula

Czwartek, 25 czerwca 2015 | dodano: 25.06.2015

Miałem przed południem tylko nieco ponad dwie godziny wolnego, więc wyskoczyłem na rower i obrałem kierunek na Komorną Lhotkę. Myślałem że podjadę sobie pod skały, wyjdę jakąś nietrudną drogą i wrócę. Do Komornej jednak miałem dosyć dobre tępo i zdecydowałem się pojechać na Godulę. Podjazd choć niezbyt długi (ok 3,5 km) to dosyć stromy - polecam. Czas od domu do Hotelu Ondrasz na szczycie 54 min. No i skoro tam już byłem to wymyśliłem że zjadę sobie do "pomnika tolerancyjnego" (miejsce tajnych nabożeństw ewangelickich w XVII w.). Kiedyś dojechałem do niego od dołu. Od zielonego szlaku odchodzi tam znakowana ścieżka do pomnika. Pojechałem na czuja, z siodła za hotelem przez łąkę i  jakaś leśną ścieżką, która po ok 200 m. się skończyła. Potem w dół przez las i przestrzeliłem. Wyjechałem na innej dróżce a nią zjechałem do doliny. Powrót przez Smilovice, Stritez i Ropice.
Potem jeszcze do pracy i po pracy na około do domu.
Główną do Trzanowic
Na stokach Goduli
Zjazd do doliny
Z Godulką w tle

| 20:37 niedziela, 28 czerwca 2015 | linkuj Kozy miały porę karmienia w zagrodzie. Atutem podjazdu jest dobra nawierzchnia i chodziło o wyjazd w 1 godz od domu.
| 11:18 niedziela, 28 czerwca 2015 | linkuj Kóz nie było? ;). Czas - bez komentarza. Podjazd na Godulę jest ok ale nie jest jakiś wyszukany. Mój faworyt to (między innymi) ul. Grabowa z Brennej Leśnicy właśnie na Grabową do czarnego szlaku. Loućka i inne płyciaki w Wiśle się chowają ;). Pod Kozińce na Kubalonkę też jest ok, choć niespecjalnie długo. W każdym bądź razie chodzi o to samo: byle w górę ;).