Příslop 946 m.

Sobota, 9 maja 2015 | dodano: 09.05.2015

Wyjazd po 18 tej, gdyż wcześniej byłem w pracy a potem zabrałem chłopaków na rowerki.
Kierunek Śmiłowice, Rzeka i  szutrówkami na Siodło pod Wielkim Lipowym. Dalej czerwonym szlakiem na Przysłop i Ropiczkę.
Zjazd do Ligotki Kameralnej i do domu przez Gnojnik i Górny Żuków.

Śmiłowice
Rzeka
W Rzece
Moj w Rzece
Fajny podjazd
Szutrówka przecinająca trasę narciarską
Widok na Jaworowy
Na wysokości ok 880 m. skręciłem w prawo w dróżkę, która po chwili zmieniła się w wąską ścieżkę. Ta doprowadziła minie do chaty Ilsenhutte. Przypomniałem sobie że kiedys zjezdżałem koło niej i że dojadę na siodło pod Wielkim Lipowym. Nie pojechałem więc pod Ropicę jak zamierzałem lecz pod Wielki Lipowy.
Skręt w boczną dróżkę
Godula
Krowie czułosci
Krowie czułości

| 22:42 sobota, 9 maja 2015 | linkuj No podjazd jest fajny ;). W ogóle nie miałem pojęcia o tej chacie. Jak tam jadę do góry to zawsze prosto na siodło "Sindelna". Ta trasa narciarska po drodze jest po prostu... najlepsza! W zimie na nartach jest stromo i grubo! Po ładnych kilometrach w ostrym terenie na Maxxisach Crossmarkach już widzę boczne przetarcia gumy (aż do płótna). To nie są najlepsze opony na kamienistą rąbankę po szlakach (niestety) :(. Trochę się rozczarowałem, ale trudno. Kilka sytych wypadów przed nimi i do kosza, bo inaczej dętka wyjdzie bokiem :/.