Cieszyn (+ wspin. arch. 41)

Piątek, 4 lipca 2014 | dodano: 05.07.2014

Przed pracą po mieście. Po pracy miasto i nad Olzą.
Kilka fotek
Dawna zajezdni tramwajowa
Rynek
Plaża na rynku

A z Tatr jedna z pierwszych zimowych wypraw.
Przednie Solisko 2119 m. w styczniu 2000 r. z Wojtkiem R.
Moja 5 wyprawa w ogóle i 3 zimowa. Wojtek po raz pierwszy w Tatrach.
W planach było wyjście z Doliny Młynickiej na Strbski Szczyt. Warunki były jednak bardzo trudne, wiał halny, sypało śniegiem i była słaba widoczność.
Po wyjściu z lasu co jakiś czas musieliśmy się kryć za wielkimi głazami bo tak wiało. Doszliśmy do lodospadu "Skok" i tam powiązaliśmy się liną. Pierwszy raz z liną (byle jaka), czekany i raki pożyczone :)
"Skok" przeszliśmy jakimś cudem lewym skrajem. Nie było jednak sensu iść pod wiatr pod Strbski dlatego zdecydowałem się trawersować do żlebu spadającego ze Smrekowickiej Przełęczy. Żlebem wyszliśmy na przełęcz i granią poszliśmy na Przednie Solisko.
Na zejściu do chaty pod Soliskiem pogoda nagle zmieniła się na przyjazną.
Wojtek pod lodospadem
Wojtek pod lodospadem "Skok"
Wojtek prze do góry
Dawaj, dawaj, nie jedz śniegu