Cieszyn (+ wspin. arch. 39)

Środa, 2 lipca 2014 | dodano: 03.07.2014

Wieczorna jazda po mieście. Przyjechałem z pracy i właśnie żona usypiała chłopaków. Spodnie dresowe, kurteczka i tak sobie troszkę pojeździłem.

Z archiwum tatrzańskiego wrzucam sobie letnie wyjście na Cubrynę 2376 m.
Cubryna to sporych rozmiarów góra, jednak obok niej znajdują się znacznie wyższe Mięguszowieckie Szczyty i przez to gdy patrzymy od MOka to nieco zostaje  w ich cieniu. Wczoraj pisałem jak to w zimie próbowałem na nią wejść i się nie udało.
W 2004 r. jechałem do MOka przez Słowację bo tak miałem wygodniej. Aby dostać się pod Mnicha przeszedłem sobie właśnie przez Cubrynę, bardzo podobnie, lecz w odwrotną stronę  jak chciałem zrobić to wtedy w zimie.
Od Hińczowego Stawu na Hińczową Przełęcz i granią na Cubrynę. Z Cubryny schodziłem zach. granią i zachodem zwanym "Prawym Abgarowiczem" (I).
Na szczycie Cubryny
Na szczycie Cubryny © daniel3ttt
Widok z Cubryny w dół na Mnicha
Widok z Cubryny w dół na Mnicha © daniel3ttt
Pod Cubryną i Zadnim Mnichem
Pod Cubryną i Zadnim Mnichem © daniel3ttt
W zimie 2000 r. przechodziłem przez Przełęcz pod Zadnim Mnichem widoczną na ostatnim zdj.

| 21:50 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj Zdjęcia były robione zwykłym aparatem. Pisałem już kiedyś że nie działa mi skaner i że są to po prostu zdjęcia robione zdjęciom :)
Te o których piszesz to akurat najłatwiejsze odcinki Grani Mięguszy. Polecam ściśle granią od Przełęczy pod Chłopkiem. pozdr
kr1s1983
| 08:26 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj grań mieguszy to jeden z moich celow na ten rok.Bylem na Mieg.W ale wlasnie od Hinczowej.prosta droga w sumie troche grania.Na Czarnym tez bylem ale on to wogole banalny z Przel.pod CHlopkiem.
QRcze czym Ty te zdjecia wtedy robiles?wygladaja jak z kalkulatora,pozdro