Ostry

Wtorek, 20 maja 2014 | dodano: 20.05.2014

Wybrałem się dzisiaj na Ostry. Tym razem ten większy koło Jaworowego. Celem był zjazd żółtym szlakiem (jego starą wersją), który nie mniej jest atrakcyjny jak zielony z Jaworowego. Zjazd bajerancki, kamieni, korzonki i również sporo zakrętów "agrafki".

Trzyniec, nowa hala lodowiska Werk Arena
Trzyniec, budowa nowej hali lodowiska Werk Arena (w Trzyńcu jest I liga hokeja)
Stara Werk Arena
Żółty szlak
Zjazd
Fotka na zjeździe
I bociek, który ostatnio robił za zająca
Wieczorem jeszcze do pracy

| 19:29 środa, 21 maja 2014 | linkuj To jest żółty szlak (jego stara wersja) od schroniska na Ostrym do Tyry. Górna część żółtego dalej jest taka sama do połowy, czyli do szutrówki. Stara wersja żółtego przecinała szutrówkę prowadziła dalej na wprost. Ścieżka jest dobrze czytelna i chodzona, na drzewach są zamalowane znaczki szlaku. Było też kilka powalonych drzew. Szlak dochodzi do mostku gdzie rozpoczyna się asfaltowy podjazd na Mały Jaworowy. Mapkę wrzucę jutro.
ArekNN
| 18:58 środa, 21 maja 2014 | linkuj Korzenie i kamienie wyglądają bardzo "apetycznie". Masz może jakiś ślad gps?
| 19:36 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj Noo korzonki niczego sobie - też dziś kilka zaliczyłem, ale nie chciało mi się za bardzo szaleć z wyzwalaczem, hehe.