Karwina, Sucha Górna

Czwartek, 10 kwietnia 2014 | dodano: 10.04.2014

Po okolicy ale tym razem tej bliższej. Do 4 tys niewiele brakowało więc mimo pochmurnej pogody i zapowiadanego deszczu wyskoczyłem na chwilę a plan minimum zakładał 35 km. Poniekąd śladami niedzielnej trasy Ludziuf dwóch z Cieszyna.

Chociebuż
Louky
Kopalnia w Stonawie CSM Sever
Kopalnia w Stonawie CSM Sever (zaczęło kropić)
CSM Sever
W stronę kopalni Darkov
Most na Olzie w Karwinie
Pola golfowe Karwina-Lipina
Pola golfowe Karwina-Lipiny
Kompleks sportowy
Pola golfowe na zrekultywowanych hałdach kopalnianych
Pola golfowe urządzono na zrekultywowanych hałdach kopalnianych
Pepa narazil do Cing Ciang Tonga
Po śladach Ludzia1 i Ludzia2
Dojechałem do Suchej Górnej ale zaczęło porządnie lać i brałem się do domu.

Albrechtice
Bunkier w Chociebużu
I koński akcent
I też  koński akcent :)
Z pozdrowieniami dla Ludziuf dwóch

ArekNN
| 16:24 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Moje rodzinne wypady rowerowe po czeskiej stronie mają zawsze jeden punkt wspólny- przystanek przy polu golfowym w Karwinie. Tam dzieciaki chodzą wzdłuż płotu i zbierają piłeczki golfowe :) Jak jakąś znajdą mają wielką radochę! wmarek74- jadąc wałem Olzy bardzo przyjemną trasą dojedziesz do Detmarowic. Polecam.Wprawdzie w jednym miejscu prowadzone były jakieś roboty, ale dało się przejechać, to było jedyne utrudnienie, niestety w tym roku jeszcze tam nie byłem i nie wiem czy coś się nie zmieniło.
| 06:51 piątek, 11 kwietnia 2014 | linkuj wmarek74 moi do fotelików za duzi a na swoich to aż tyle nie przejadą. A tak w ogóle to chyba lepsza była by Łomna , Tyra lub Rzeka. Karwina? :/
Marek87 Czech wymusił i stuknął Wietnamca :)
| 12:28 czwartek, 10 kwietnia 2014 | linkuj Hehe :). Dzięki za pozdrowienia ;). Fajnie, że częściowo powtórzyłeś naszą wycieczkową trasę :). W Karvinie na polach golfowych jeszcze mnie nie było. "Pepa narazil..." - ale się uśmiałem ;D. Jazda w deszczu do super przyjemnych nie należy ale jest nadal jazdą. Graty za 4 tysie! Jak dojdę do tego dystansu w lipcu/sierpniu to będzie dobrze!