Błatnia 917 m.

Środa, 9 kwietnia 2014 | dodano: 09.04.2014

Tym razem Beskid Śląski. Początkowo nie planowałem jechać w góry lecz do Skoczowa i potem gdzieś na północ. Za Skoczowem zmiana planów i do Jaworza. Pojechałem sobie żółtym szlakiem na Błatnią a zjechałem kombinacją zielonego i jakichś szutrówek.
Pod koniec lat 90-tych ubiegłego wieku na trasie tego podjazdu organizowano co roku czasówkę MTB na Błatnią. Prawie co roku wygrywał Remigiusz Ciok, poprawiając rekordy trasy. Ja startowałem tam 2 razy, raz byłem 3 za Remikiem i Michałem Wacławkiem.
Fajnie się powspominało dawne czasy podjeżdżając tą samą trasą.

Beskidy z Ogrodzonej
Schronisko na Błatniej
Zjazd
Widoczek na Brenną
Górki małe wiatrak i chlebowa chata
Górki Małe wiatrak i chlebowa chata
Powrót przez Kisielów i Ogrodzoną. Potem jeszcze do pracy

| 22:34 środa, 9 kwietnia 2014 | linkuj Nad tą chatką (na zdj) jest kamienista ścianka ale da radę podjechać. Ja się nie mam co równać z Remikiem. Zawsze był lepszy w zawodach
| 21:31 środa, 9 kwietnia 2014 | linkuj :) Od Przykrej (okolice połączenia żółtego i chyba niebieskiego od Jaworza/Wapienicy) na górę pod schronisko jest fajna drapa (widać chyba n zdjęciu). Wszystko do wyjechania ale przynajmniej ja muszę zacisnąć zęby :). Remik ma power (jak Ty) ale ostatnio bawi się w enduro. To co on robi na zjazdach... Można pooglądać na youtube wpisując jego imię i nazwisko. Ciary na plecach gwarantowane :).