Kotarz 974 m.

Wtorek, 31 grudnia 2013 | dodano: 31.12.2013

Miało być SSS a wyszło SKS. Zamiast sylwestrowo salmopolowa setka jest sylwestrowo kotarzowa setka.
Wyjazd ok 11 godz, przez Dzięgielów, Cisownicę i Ustroń do Wisły. Następnie do Malinki i na Salmopol. Czas podjazdu nie najgorszy 0:22:05. Z Salmopolu czerwonym szlakiem na Kotarz 974 m. i dalej na Karkoszczonkę. Na szlaku tylko miejscami trochę śniegu.
Zjazd go Brennej i przez Lipowiec do Hermanic. Podjechałem jeszcze do Goleszowa po sztuczne ognie i ogień do domu.
W Bażanowicach zatrzymałem się przy samochodzie w rowie. Było też więcej osób ale na szczęście nikomu nic się nie stało. Gość wyleciał z zakrętu i dachował. Chodził koło auta i telefonował po lawetę. W domu przed zmrokiem.
Ustroń i Równica

Brenna

Wywrotka w Bażanowicach
Wywrotka w Bażanowicach © daniel3ttt

| 22:34 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj O, jest teren. To ja lubię :). Nie było powalonych drzew na Karkoszczonkę? Prostopadły szlak do tego czerwonego - to znaczy czarny w stronę Starego Gronia ostatnio był cały zatarasowany wiatrołomami... Sporo czasu minie zanim go uprzątną.
gustav
| 17:00 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Ciekawie wygląda Twój wykres kilometrażowy ostatnich lat, w 2014 by "wypadało" zrobić te 17kkm :>