Racibórz z MRDP

Piątek, 23 sierpnia 2013 | dodano: 23.08.2013

W pogoni za chłopakami z MRDP
Dzisiaj też zawoziłem chłopaków do przedszkola na 9 godz. Potem musiałem załatwić OC bo się niedługo kończy i do domu. Sprawdzam relację z MRDP a tu okazuje się że Wojtek G, Marek P i Marcin N. niedawno przejechali przez Cieszyn. Szybko na rower i w drogę na północ.
W Jastrzębiu średnia 32 k/h i widzę że ktoś jedzie.
Marcin Nalazek

Pojechałem z nim gdzieś za Wodzisław

Na jednym podjeździe zobaczyłem że jedzie ktoś następny z przodu.
Skręcił na stację benzynową a my za nim.
Okazało się że to Marek P. (Transatlantyk)

Pogadaliśmy chwilę i dalej w trasę.
Za stację pożegnałem chłopaków i popędziłem przodem w nadziei że dogonię Wojtka.
Pszów

Dojechałem do Raciborza ale Wojtek pewnie już był na wylocie z miasta.

Przed centrum nawrót i z powrotem do Cieszyna bo do pracy.
Wracałem przez Lubomię, Gorzyce, Gołkowice, Petrovice, Karwinę i Czeski Cieszyn
Gołkowice

W domu szybki prysznic, coś na ząb i do pracy na 15 tą.
-raciborz-z-mrdp/

| 21:54 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Fajna inicjatywa zakończona powodzeniem ;). Ale jazda po tych wojewódzkich, ruchliwych, dziurawych drogach nie może chyba być przyjemna...
| 18:47 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Ekstra, na pewno się chłopaki ucieszyli z takiego wsparcia :)
| 19:32 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj To był nieplanowany wyjazd. Czas pozwolił mi tylko do Raciborza
gustav
| 13:29 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Gdybym wiedział, że będziesz w Raciborzu, to bym podjechał hehe niedaleko tam gdzieś kręciłem dziś :>