Tour de RR

Poniedziałek, 8 lipca 2013 | dodano: 08.07.2013

Pogoda wymarzona tylko czasu nie tyle ile bym chciał.
Wyjazd dopiero po 12 godz. Dłuższy plan musiałem nieco skrócić i odpuścić Mincol (1396 m) oraz Kubinską hole (1346 m). Okrojony plan zakładał zatem objechanie wokół Wielkiej Rycerzowej i Wielkiej Raczy (szosą) oraz przejechanie stosunkowo nowej drogi na Słowacji z Orawy na Kysuce, która wznosi się prawie na 1000 m. (dokładnie 970 m).
Do Wisły bez napinki ale i bez obijania

Sporo fragmentów tak jak trasa maratonu Pętli Beskidzkiej
Na Szarculę w 9 min

Potem przez Stecówkę na Zaolzie i podjazd do Koniakowa. Końcówka nie tak jak PB pod kościołem ale stromiej ku szkole

Pod Ochodzitą zjazd na Przełęcz Rupienkę gdzie niemal nie przejechałem gada

W stronę Rajczy

Ujsoły

I na Przełęcz Glinka 845 m

Zjazd na Słowację do miejscowości Novot a potem do Oravskiej Lesnej

Nową drogą przez Przełęcz Jamy 970 m. z Orawy na Kysuce

Zjazd w drugą stronę bajera, widoki super

Prawie jak u Virenqua w Dolomitach:)

Nova Bystrzyca

Stara Bystrzyca

Czadca

Przejście graniczne Sk/Cz

Jabłonków

-tour-de-rycerzowaracza/

mroczny45
| 14:51 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Trasa super ! Przejeżdżałem tą "stosunkowo nową drogą" dwa razy, widoki powalają !
| 08:47 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Ooo, czad! Chyba trzeba będzie rozszerzyć TdP o te rejony - podoba mi się to! ;) Żmijka wypasiona ;)
WuJekG
| 21:55 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Trzeba było z Cadcy uderzyć jeszcze na Turzovkę i zjechać przez Frydek-Mistek- podjazd szybko byś zrobił, a zjazdy fajne ;)
Ładna trasa, fajna melanistyczna żmija :)
tlenek
| 21:31 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj I tak wyszła piękna trasa :) Ja też niestety startowałem tak późno :/