Jablunka Pass & Girova 840 m.

Środa, 22 maja 2013 | dodano: 22.05.2013

Pojechałem w kierunku na Jabłonków. Początkowo w Cieszynie i Czeskim Cieszynie spokojnie bo spory ruch i dzień targowy. Tak dobrze mi się jednak kręciło że postanowiłem wykręcić dobry czas na Przełęcz Jabłonkowską. Z Cieszyna (260 m) na Przełęcz Jabłonkowską (550 m), prawie 36 km w czasie 1:10:00 i średnią 30,5 k/h.
Z Przełeczy w lewo na Zapoved i niebieskim oraz czerwonym szlakiem do schr. pod Girową. Na szczyt oczywiście też wyjechałem. Dalej grzbietem na Dziołek i do Bukowca. Powrót główną do Cieszyna.
Potem jeszcze do pracy.

Na Dilku

Widok na Ochodzitą i Jaworzynkę

Bukowiec i Kiczory

Zjazd do Bukowca (w oddali Kozubowa, Ostry i Jaworowy)

-girowa/

| 08:55 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Marek87 Na dwa razy bo było trochę mokro ale kiedyś kilka razy mi się udało. Na trasie do szczytu były organizowane uphille "Girman", kto wyżej wyjedzie. Raz byłem 4, raz 2 a raz wygrałem.
| 18:05 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Widzę, że to samo co myśmy z chłopakami zrobili tyle, że z drugiej strony ;-). Na szczyt Girovej drapa jest ładna. Wyjeżdżałeś od chaty do góry? Średnia na przełęcz godna.
marusia
| 12:12 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Pamiętam tą linę na drzewie jak byłem na Girovej w 2009 roku bodajże :] Widzę, że pod koniec wycieczki już straszyło deszczem :]
kierowcaroweru
| 21:54 środa, 22 maja 2013 | linkuj Ty tak nie szalej na rowerze bo wyczytałem, że zaostrzają się przepisy dotyczące rowerzystów - będziesz mógł zabulić za przekroczenie prędkości, a nawet punkty mają wlepiać. Mało tego, za rozmowę przez telefon podczas jazdy rowerem też grozi mandat...nie wiem jak potraktują robienie sobie zdjęć:-)
Z drugiej strony, Tobie to nie grozi - jeździsz po Czechach przecież, a tam raczej nie będzie tego cyrku:-)