Filipka (762 m) i Loucka (835 m)

Niedziela, 19 maja 2013 | dodano: 19.05.2013

Niedziela dzień rodzinny, popołudnie u znajomych w Ustroniu. Wróciliśmy ok 18 godz. Spotkałem jeszcze kumpla naparkingu z którym trochę pogadałem.
Z domu wyjechałem dopiero po 19 godz. Pogoda wyśmienita, lekki wiatr i kierunek południe. Wczorak Kuba coś wspomniał o Filipce, więc czemu nie. Nie doczytałem jeszcze czy był ale i tak wiedziałem że jak co to go nie spotkam.
Do Gródka główną, kilku rowerzystów minąłem i od razu z marszu ostry podjazd do chaty na Groniu. Potem szutrami na przełęcz i na Filipkę. Z domu 1:13:00
Kilka fotek i wrociłem na przełęcz. Czas ok, długo jasno, więc uderzyłem jeszcze na Loucke. Na szczycie postawiki nową tablicę. Fotka i w dół do Bystrzycy. Zjazd super, szutry i asfalt 18%, jedynie w lesie już ciemnawo. Z Bystrzycy tak samo główną i znowu kilku minąłem.
Zdjęcia jutro (z innego) bo mi komputer szwankuje. Niedługo na szczęście bedzie nowy.

Podjazd na Groń

Chata Groń

Filipka

Konik Na Filipce

Loucka

Zjazd z Loucki

| 11:47 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Był, był ;) Szkoda, że tak późno wyjechałeś, byliśmy na Filipce koło południa ;) Pyszny Radegast i wspaniałe Haluszki - niebo w gębie ;) Piękne okolice a Czechy to wręcz wymarzona kraina na kręcenie - aż chce się jeździć.