Kamenite 810 m.

Środa, 15 maja 2013 | dodano: 15.05.2013

Rankiem krótka runda obrzeżami miasta. Potem tak jak wczoraj zawiozłem chłopaków do przedszkola i wyskoczyłem na rower.
Kierunek Trzyniec i pod górami do Kosarzysk. Niebieskim szlakiem na Kamenite 810 m. Zjazd niebieskim w drugą stronę do Górnej Łomnej. Była łąka, szutry, kamienie i korzonki. Podjechałem do źródełka koło kościoła w Łomnej i w drogę powrotną przez Jabłonków.
Wieczorem jeszcze do pracy.

Ostry

Kosarzyska (w najbliższą sobotę będzie tu góralskie miyszani owiec)

Początek podjazdu na Kamenite

Skałki na trasie

Widok z Kamenitego

Schronisko na Kamenitym

Na Kamenitym

Zjazd z Kamenitego

Górna Łomna

Dolna Łomna

| 16:27 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Co tu pisać o tych "naszych" czeskich górach ;-). Książki... bo tyle byłoby do opisania... Fajny ten podjazd od Kosarzysk. Jechałem nim kiedyś. Zjazd też jechałem podobnie. Człowiek się rozpływa w pedałach...
| 22:52 środa, 15 maja 2013 | linkuj Średnią nadrobiłem na asfaltach, szczególnie na powrocie z wiatrem
jakubiszon
| 22:21 środa, 15 maja 2013 | linkuj mmmm pięknie tam!!! A te leśne szlaki... Boskie!!
| 21:11 środa, 15 maja 2013 | linkuj Wow, ale klawe okolice, szlak w lesie kapitalny! A ten zjazd z Kamenitego to bym chętnie zrobił w drugą stronę ;)
kierowcaroweru
| 19:36 środa, 15 maja 2013 | linkuj Masz chłopie gdzie jeździć! Bardzo ładne zdjęcia i...bardzo ładna średnia w takim terenie. Jest forma!:-)
WuJekG
| 17:30 środa, 15 maja 2013 | linkuj Jaaaaakie auto-fotki zjazdowe :)