Guty

• Temperatura -6.0°C
Poniedziałek, 11 lutego 2013 | dodano: 11.02.2013

Po nocnej zmianie. Nocna zmiana była stosunkowo krótka. Co jakiś czas wyglądałem na zewnątrz i widziałem jak tylko sypie i sypie i śniegu przybywa. Skończyłem po 3 godz. a rano miałem chłopaków odwieźć do przedszkola. Wcześniej stwierdziłem że gdzieś pokręcę bo szkoda się kłaść na 3 godz. Im bardziej się oddalałem tym większe wątpliwości. Śnieg mniej padał ale za to pojawiła się mgła, drogi białe i śliskie. Pojechałem podobnie jak w niedzielę do Smilovic, Gutów, Nebor i Trzyńca. Główną praktycznie nie dało się jechać bo na poboczu błoto pośniegowe, dużo tirów, więc jechałem chodnikami. W Trzyńcu na drogach straszna maź, przejechałem koło huty (właściwie przez hutę), tłumy ludzi ciągnęły do pracy, na drogach masakra. Pańszczyzna zaliczona, w domu przed 6 rano. Może wieczorem przed pracą coś jeszcze pokręcę a na razie trzeba wyczyścić bika.
No i wieczorem jeszcze do pracy.

Rynek w Czeskim Cieszynie 3:30

Drewniany kościół w Gutach z XVI w.