Dębowiec

Niedziela, 6 stycznia 2013 | dodano: 06.01.2013

Popołudniowa przejażdżka w padającym śniegu. Bocznymi drogami pojechałem do Krasnej gdzie znalazłem drugi kamień graniczny Komory Cieszyńskiej. Kamień stoi nad strumykiem, ok 50 m. od tego co znalazłem ostatnio. Następnie pojechałem do Dębowca aby obejrzeć wyspę na stawie koło dworu. W stawie nie było wody ale było miękko. Wyspa ma średnicę ok 20 m. i wcale nie wykluczam że w przeszłości stał tam gródek rycerski. Powrót przez Hażlach a tam spotkałem dwie grupy kolędników.

Powrót zimy

Kamień TK w Krasnej

Wyspa na stawie w Dębowcu (gródek średniowieczny?)

Resztki mostu na wyspę (oczywiście nowożytnego mostu)

Widok z wyspy na dwór

Wyspa

Na trasie

Trzej Królowie w Hażlachu

Kolejni kolędnicy w Hażlachu

| 12:44 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Wpadnij kiedyś do Jaworzna,sporu tu kamorów.Czy granicznych tego nie wiem,walają się wszędzie:))
| 20:54 niedziela, 6 stycznia 2013 | linkuj Nie kamienie a historia. Kamienie Komory Cieszyńskiej to tak przy okazji.
Nefre
| 19:59 niedziela, 6 stycznia 2013 | linkuj Widzę, że Twoje hobby - to szukanie kamieni granicznych:)))