Równica na koniec roku

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 | dodano: 31.12.2012

Wyjazd dopiero przed 16 godz. Do Ustronia i szosą na Równicę. Na podjeździe zrobiło się ciemno ale nie było zimno i fajnie się jechało. Koło schroniska resztki śniegu, ludzi bardzo mało na Sylwka. Zjazd tak samo szosą, trochę po Ustroniu i do Cieszyna. W Cieszynie jeszcze do centrum i do apteki.

Z Gułddowów na czeskie góry (na końcu pola stadko saren)

Równica

Rynek w Ustroniu (na zach. jeszcze jasno)

Na podjeździe

Przy schr. na Równicy

Piramidy na Zawodziu

Ustroń to po Cieszynie drugie miasto najczęściej odwiedzane przeze mnie na rowerze. Trochę startów też tam było.
Tu archiwa ze dawniejszych startów w Ustroniu:

Skowronek
| 20:02 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Grunt to dążyć wzwyż:) Również gratuluję udanego roku, życząc dużo sił i mocnego zdrowia w kolejnym.
| 17:48 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj A ja dodaje Tobie dyplom za ten rowerowy rok,należy Ci się!:)
Musimy w końcu coś pokręcić...
| 09:46 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Koniecznie muszę się z tą górą przeprosić ;) Dobre zamknięcie tego roku ;)