Cieszyn, Czeski Cieszyn, Ropice

Wtorek, 13 listopada 2012 | dodano: 14.11.2012

Po mieście, do pracy i po pracy wieczorem po Czechach. Niedaleko bo chłodno i mgła. Potem jeszcze po starówce.

Kościół ewangelicki - największy kościół w Cieszynie

Ropice zastavka

Small Piast Tower w Czeskim Cieszynie

Piast Tower

Widok z murów zamkowych na Olzę i most graniczny. W oddali kościół ewangelicki

Kościół katolicki św. Marii Magdaleny

Uliczka do rynku

Park Pokoju - pomnik Cesarza Józefa II. Pomnik stał kiedyś na Placu Dominikańskim koło kościoła św. Marii Magdaleny

Cieszyn w 1650 r.

Skowronek
| 20:42 czwartek, 15 listopada 2012 | linkuj Polski Cieszyn jest zachwycający, można tam spacerować godzinami:) A ileż tam macie ciekawych zakątków! Starówka, Studnia Trzech Braci, "Wenecja" i zamek też i rotunda i ten podjazd na Banotówkę...
| 23:05 środa, 14 listopada 2012 | linkuj O rany, ale esy floresy po tym Cieszynie ;-). Że też tego ponad 30 natłukłeś...? Taki Tour de Cieszyn. Przy okazji... w kościele p.w. Św. Marii Magdaleny p. Florian Sikora fajnie młóci na organach. Zawsze mnie ciary po plecach przechodzą jak odstawi numer "na wyjście" ;).
lukasz78
| 11:50 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Kościół ewangelicki to ja poznaję, byłem tam całe lata temu na ślubie koleżanki (pochodzącej spod Cieszyna) :)