Trójstyk

Piątek, 9 listopada 2012 | dodano: 09.11.2012

Wyjazd chwilę przed 9 godz rano. Pojechałem tam gdzie najmniej chmur i gdzie miało nie padać. Cieszyn - Trzyniec - Jabłonków - Przełęcz Jabłonkowska. Z przełęczy pojechałem do Hrczawy bardzo fajną i zupełnie pustą drogą. Malutka czeska wioseczka przy granicy z Polską i Słowacją. Pojechałem następnie na Trójstyk i na Trzycatek w Jaworzynce. Zaczęło kropić więc nie jechałem do Istebnej lecz znaną leśną drogą przez Dziołek i Suszański Wierch do czeskiego Bukowca. Do Jabłonkowa niewielkim ale uciążliwym deszczu. Powrót podobnie.

Widok na Ostry i Jaworowy

Girowa

Stary i nowy (budowany) tunel kolejowy pod Przełęczą Jabłonkowską

Okolice Przełęczy Jabłonkowskiej, na lewo zalesiona Dejuvka a na prawo wzgórze z Wielkim Szańcem

Słupek graniczny Komory Cieszyńskiej przy drodze do Hrczawy

Widok na Jaworzynkę z Hrczawy

Widok na Słowację

Trójstyk (PL/CZ/SK)

Jaworzynka Trzycatek

Zjazd do Bukowca

completny
| 19:57 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Fajne oponki :)
| 19:31 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Było wydoić krowę do bidona:)
Ciekawe czy słowackie mleko smakuje tak samo jak polskie...;)
| 18:49 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Krowa i konie pasły się po czeskiej stronie. Dopiero za tym płotkiem po lewej jest Polska. Wzgórze nad altanami leży po słowackiej stronie. Grzbietem tego wzgórza ciągną się wały o dł ok 2 km a dalej jest Mały Szaniec (jeden z Szańców Jabłonkowskich).
| 09:08 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj A sorry, teraz widzę, że to krowa i dwa konie, hehe. Krowa pewnie polska ;)
| 09:07 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Rozumiem, że skoro to Trójstyk, każda z tych krów była innej narodowości?:)
Nefre
| 02:17 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Piękne góry otulone chmurami:))