Beskidy

Poniedziałek, 22 października 2012 | dodano: 22.10.2012

Z nocnej zmiany wracałem już przed 3 godz. Poszedłem spać, wstałem po 7 godz, zawiozłem chłopaków do przedszkola i na szybko zacząłem planować gdzie jechać. Wyjechałem po 9 godz z zamiarem odwiedzenia znanych, "kultowych" i lubianych miejsc w Beskidach.
Cieszyn - Skoczów - Bielsko i średnia ponad 31 k/h koło galerii Gemini. Potem jakimiś bocznymi dróżkami do drogi na Straconkę i tankowanie w źródełku. Od źródełka dość mocno i całość z blatu na Przegibek w 12 min z groszami. Na zjeździe powstaje dalszy plan czyli góra Żar. Słonecznie, piękne kolory jesieni i z mostu wyszło 28 min. Zjechałem tą samą drogą i pojechałem na zaporę w Tresnej. Tam spotkałem bikera z Buczkowic i chwilę pogadaliśmy. Pozdrawiam Ariusz. (choć nie na BS to czasem zagląda). Z zapory do Łodygowic zobaczyć sobie na pałacyk otoczony ziemnymi fortyfikacjami bastionowymi (palacco in forteca)
a następnie do Szczyrku. Jeszcze jeden podjazd na Salmopol tak ok 16 min. Super zjeździk do Wisły i przez Ustroń do Cieszyna.

Jedzie sobie fura - Pogórze, w drodze do Bielska

Źródełko, początek podjazdu

Przegibek 668 m.

Międzybrodzie Żywieckie

Znalazł się nawet Triceratops

Żar 761 m.

Spotkanie z bikerem Ariuszem

Widoczek na Żar

Łodygowice drewniany kościół i studnia

Pałac w Łodygowicach

Jeden z ziemnych bastionów

Szczyrk

El Gigante - Skrzyczne 1257 m.

Zbóje na podjeździe na Salmopol

Bury skończył na haku. Podobno jak go wieszali to wołał: "Wio Bury do góry!"