Jastrzębie i granica

Sobota, 6 października 2012 | dodano: 06.10.2012

Miałem pojechać do Kaczyc do znajomych po bańki dla synka. Wstałem więc wcześnie i wyjechałem o 6 rano. Do Kaczyc niedaleko ale nie pojadę tak wcześnie bo pewnie by jeszcze spali. Pojechałem więc na około a w drodze powrotnej wpadłem do znajomych. Najpierw przez Pruchną, Golasowice i Bzie do Jastrzębia. Jastrzębie objechałem od północy tak że wylądowałem w Mszanie. Poniekąd specjalnie tam pojechałem bo zaraz udałem się na granicę polsko-czeską do Piasków. Wg starej austriackiej mapy wzdłuż granicy (od Żabkowa do Marklowic) miały znajdować się 4 dawne słupy graniczne. Jechałem cały czas koło tych nowszych słupków ale nie znalazłem żadnego słupa z austriacko-pruskiej granicy. Od miejsca gdzie stykają się granice Prstnej, Cisówki i Marklowic nie jechałem już granicą polsko-czeską ale dawną austriacko-pruską i znalazłem 4 małe słupki z oznaczeniami P - Prusen, O - Osterreich. Z Marklowic Grn. do Marlowic Dln. w Czechach i przez Karwinę do Kaczyc. Do domu przez Pogwizdów.
Zdjęcia aparatem żony bo telefon chyba padł na dobre.
Potem jeszcze do pracy.

Dwór w Golasowicach

Obecna granica (kiedyś też granica austriacko-pruska) Jastrzębie - Prstna

Jeden ze słupków na granicy Cisówki i Marklowic G.

Jeszcze jeden w Marklowicach G.

Marklowice Dln.

Ps. Ktoś mi powie dlaczego przez ten photo.bikestats nie idzie dodawać więcej zdjęć na dobę? A może idzie jakoś tam. Wczoraj dodałem jedno, dzisiaj drugie i dostaję informację że limit na dobę wyczerpany:(

sikorski33
| 10:29 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Jeśli chodzi o bańki to warto kupić gumowe. Ja je używam od dawna , są o różnych rozmiarach, dzięki temu są uniwersalne. Wyleczyłem nimi stawy a i na przeziębienia ja stosuję. Polecam kupić dwa komplety. Ze zdjęciami to tak jak opisał k4r3l. Ja mogę dodawać 549 zdjęć na dobę. Zdrówka dla syna!!
Pozdrawiam
| 14:06 sobota, 6 października 2012 | linkuj Tam wszystko jest opisane, po prawej stronie przy dodawaniu zdjęcia. Limit zdjęć zwiększasz przykładowo wpisując 4 tagi, tytuł jest obowiązkowy, a opis z kolei zbędny. Mój limit dzienny to dzięki temu 412 zdjęć :) Pozdrówki!
Nefre
| 13:18 sobota, 6 października 2012 | linkuj U nas dzisiaj pada:((( Barowa pogoda