Cieślar i Soszów

Niedziela, 8 lipca 2012 | dodano: 08.07.2012

Miałem wyjść trochę wcześniej ale jak założyłem strój kolarski to zaczęło lać. Wyjechałem więc dopiero po 18 tej. Miało być po płaskim ale akurat tam gdzie płasko (pn. i zach.) to było widać ciemne chmury. Dzwonię do Andrzeja z zapytaniem jak w Ustroniu. Odpowiada że spoko i że nie pada. Jeszcze posyła mi MMSa z fotkami z rejonu Przeł. Beskidek gdzie ustrzelił kilka kamieni granicznych Komory Cieszyńskiej:) Ok jadę na Ustroń i do Wisły. Za Cieszynem droga już sucha:) W Wiśle na loda świderka i przez Kobylą na Cieślar. Zajrzałem za skałki gdzie wspinali się jacyś początkujący. Dalej grzbietem (szlakiem): Soszów, Przeł. Beskidek i Kiczera. Od schr. Światowid chciałem zjechać do Nydku ale jakoś pokręciłem ścieżki i wylądowałem znowu na Beskidku. Robiło się ciemno więc do Jawornika i przez Ustroń do domu.

Powroty z Wisły a ja dopiero do...

Mały świderek:)

Taki se podjeździk beskidzki po płytach, wyżej tak ze 25%

Nad skałkami

Ze skałek na Wisłę

Kobyla (Krzakoska skała). Spojrzałem w dół, lezie jakaś blondi:) na wędkę, na statyku, w adidaskach he, ojjj kolanko, chwyt do korzenia he :)
opis rejonu: http://toprope.pl/topo/polska/43-polska/73-kobyla-wisa-polska-topo-rejonu-wspinaczkowego

Jak po stole, równe płyty, nowy asfalt

Znowu kamień TK (za osiedlem Kobyla)

Widok z Cieślara w stronę Stożka

Cieślar 918 m.

Schronisko pod Soszowem

Na odcinku z Małego Soszowa do Przeł. Beskidek stoją kolejne kamienie graniczne TK - 6 szt