Katowice i Trójkąt Trzech Cesarzy

Wtorek, 3 lipca 2012 | dodano: 03.07.2012

Pojechałem dzisiaj w nocy do Katowic. Wylicytowałem sobie na Allegro Crank Brothersy C bo stare już umierają. Sprzedający z Katowic, wiec zaproponowałem że sobie sam odbiorę. Trasa jak najprostsza: Cieszyn - Żory - Katowice. Byłem sporo przed czasem to zajechałem pod "Spodek", na rynek a potem jeszcze na "Trójkąt Trzech Cesarzy". Po odbiór na Giszowiec i do domu przez Tychy, Pszczynę, Strumień, Dębowiec. Pojadę jeszcze do pracy.

Pawłowice przy dawnym słupie granicznym w parku

Żory miasteczko westernowe

Łaziska

Katowice

Pod Spodkiem pusto

Uroczy rynek

Tu kiedyś spotykały się granice trzech zaborów

Cień na drodze w Mysłowicach

Za mniej niż połowę ceny nowych. Podobno 200 km przebieg.

Z Giszowca nazod

Pszczyna randka z Daisy

Jezioro Goczałkowickie

Janusz507
| 12:14 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Daisy- hmm,super randka :)
completny
| 18:02 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Drogą powrotną jechałeś tak samo jak ja na majówce 2011. Fajnie że dotarłeś aż do KAtowic
| 17:37 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj no to prawie w Jaworznie byłeś:)
| 12:23 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Każdy powód jest dobry, żeby pokręcić :) A te wyjazdy wieczorne chyba sam wprowadzę w życie, bo inaczej się nie da :)