Rachowiec (954) i Koczy Zamek (847)

Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano: 23.06.2012

Wyjazd o 2 w nocy. Myślałem że będzie chłodniej ale w sumie było OK, trochę wiało a na Przełęczy Jabłonkowskiej (550 m) była gęsta mgła. Widno zrobiło się w Skalitem. Na Rachowiec (954 m) wyjeżdżałem szlakiem i w kilku miejscach musiałem prowadzić. Ze szczytu niezłe widoki, fajnie wyglądały doliny pokryte mgłą, nawet Małą Fatrę było widać. Pojadłem trochę borówek a potem długi zjazd do Lalik. Do Koniakowa pojechałem nieco bocznymi drogami, doliną Czarnej Soły i przez Pochodzitą. Z Koczego Zamku (847 m) również fajne widoki ale później nadciągnęły chmury które wszystko zakryły. Zjechałem do doliny Olzy, zajrzałem na nowy kompleks rekreacyjno-sportowy na "Zaolziu" i wyjechałem na Stecówkę (740 m). Zjazd do doliny Czarnej Wisełki i dalej już normalnie przez Wisłę i Ustroń do Cieszyna. Na skrzyż. w Wiśle Czarnym dojechał mnie autobus Wispolu (W.Malinka-Cieszyn) i jechał za mną do Wisły. Nie dałem się wyprzedzić, on kilka razy stawał na przystankach, więc naginałem ile wlezie. Do Cieszyna przyjechałem 5 min przed jego planowym przyjazdem. Potem jeszcze do pracy.

Paris w Svrcinovcu

Ochodzita i Koczy Zamek

Widok z Koczego Zamku na Rachowiec

Rzut okiem na Kamesznicę. Od Koniakowa nadciągają chmury

Z drugiej strony tak samo.

Czarne owce i Ochodzita w tle