Visalaje 770 m.

Środa, 28 marca 2012 | dodano: 28.03.2012

Rankiem w stronę czeskich gór. Celem wyjazdu była przełęcz Vislaje. Przy okazji chciałem zajrzeć jakie są warunki na drodze na Łysą Górę. Początkowo ciężko mi się jechało bo krótko spałem. Pojechałem jednak dzisiaj gdyż na jutro zapowiadają deszcz. Śnieg na poboczach pojawił się w Dolinie Mohejnicy niedaleko miejsca skąd odchodzi asfaltowy podjazd na Łysą. Z tego co już wcześniej się dowiedziałem cała droga jest pokryta śniegiem i lodem i spokojnie można wyjechać lub zjechać ale na nartach:) Pojechałem dalej na Visalaje. (Janusz z Jaworzna chyba pamięta tą przełęcz). Widoki całkiem przyzwoite a wyżej jeszcze panuje zima. Szutrową drogą zjechałem do Moravki Jeżanky, początkowo super bo sucho i bez śniegu ale niżej sam lód. W jednym miejscu prawie bym wyglebił, koło poszło ślizgiem i w zakręcie wolałem sprowadzić. Wracałem przez Moravkę, Prażmo i Nosovice. Po powrocie do domu pojechałem jeszcze do Czeskiego Cieszyna i potem do pracy.

Widok na Łysą Górę

Mućki w Krasnej

Tak wygląda teraz początek podjazdu na Łysą(bity lód)

Podjazd na Visalaje (sporo drobnych kamieni)

Visalaje

Dalej śnieżna kraina

Zjazd do Moravki

Tutaj o mało co gleba

Horses

W Dolinie Moravki

Moravka

Janusz507
| 15:36 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Pamiętam,i to bardzo dobrze :)
| 21:34 środa, 28 marca 2012 | linkuj Mmm,w tym roku znowu wybieram się na Łysą Górę,możemy się dogadać:)
completny
| 12:58 środa, 28 marca 2012 | linkuj Sądzę że byłbyś jednym z najlepszych przewodników po okolicy, który mieszka w tamtych rejonach ;) Wszystkie szczyty Twoje. Pozdro
WuJekG
| 12:09 środa, 28 marca 2012 | linkuj Nie ma to jak górska setka z rana ;)
| 12:08 środa, 28 marca 2012 | linkuj dobra średnia i pewnie górki niemałe :) ale ten śnieg już strasznie brudny. w piątek/sobotę ma dosypać swieżego:)