Gródek

• Temperatura -8.0°C
Niedziela, 29 stycznia 2012 | dodano: 29.01.2012

Wybrałem się dopiero o 15-tej przez co powrót był już po szarości i po ciemku.
Wychodzę z kamienicy i na dole minąłem dwóch kolesi z browarami udającymi się do sąsiada. Na twarzy miałem osłonę z windstopera na mróz i jeden z nich rzuca hasło, cyt: Widziałeś jakiś Ninja k...a!
No cóż jedni tak spędzają niedzielne popołudnie a ja inaczej:)
Pojechałem sobie przez Trzyniec, Wędrynię i Bystrzycę do Gródka (cz.Hradek). Gródek to miejscowość na Zaolziu gdzie mieszka największy odsetek osób podających polską narodowość (ok 40%). Ciekawe i często odwiedzane przeze mnie miejsca w Gródku to pozostałość średniowiecznego gródka (wały i fosa) oraz głęboki (ok 10 m) kanion rzeki Olzy. Tym razem tam nie zaglądałem bo miałem inne cele w Bystrzycy i w Gródku. Wracałem inną drogą, nieco na około.
Wchodzę do kamienicy w której mieszkam i słyszę schodzących dwóch gości. K...a ale tu ciemno, k...a, nic nie widzę, k...a, gdzie jest światło? Wprawdzie miałem jeszcze zaświeconą lampką ale żeby na mnie nie wpadli to zaświeciłem światło na klatce schodowej. Minąłem oczywiście tych samych gości co 3 godz wcześniej, z tym że ledwo się trzymali na nogach. Na dole łomot, jeden się wywalił he he.

Gródek

Bystrzyca

| 16:57 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj lament mógłby być gdyby się połóweczka stłukła a tak to skończyło się pewnie na kilku siniakach. do wesela się zagoi :)
completny
| 16:06 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Jakbym mieszkał w górach i miał tyle szczytów dookoła oraz posiadał rower MTB to teoretycznie też bym tak jeździł jak ty , ale tylko teoretycznie, bo jeszcze musi się człowiekowi chcieć! Tobie się chce aż nadto czasami. Podziwiam zaparcie, bo 60 km niemal w takie mrozy to jest wyczyn! Pozdrawiam!
| 15:51 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Chłopina sie potłukł,a Ty się cieszysz,ładnie to tak...;)
Kajman
| 09:35 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Różne są sposoby relaksu:)