Trzy Kopce i Orłowa

Piątek, 25 listopada 2011 | dodano: 25.11.2011

Poranny wypad w Beskidy. Główną drogą przez Goleszów i Ustroń do Wisły. Podjazd przez Jarzębatą na Kamienny (760 m) i Trzy Kopce (810 m). Dalej grzbietem na Orłową (813 m). Zjazd na Przełęcz Beskidek i do Jaszowca. Powrót tak samo główną drogą.
Potem jeszcze dwa razy do pracy. Dwa razy bo musiałem podskoczyć z pracy do domu.

Wisła

Z Kamiennego

Na Trzech Kopcach (w tle Skrzyczne)

Czantoria w chmurach

Z jednej strony piękna jesień a z drugiej szron na polach

Orłowa

Przed szczytem Orłowej (kamień po prawej)

Kamienie graniczne Komory Cieszyńskiej TK czyli "też kradzione" na Orłowaj

Susza (czasem jest tu tyle wody że nie da się przejechać)

| 17:06 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj jest klimat teraz w górach. niby to jesień, ale zaczątki zimy już atakują florę. super!
| 09:54 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj Sorry, źle napisałem, oba są po prawej stronie:)
| 09:51 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj andrzej76 Oba kamienie są po lewej stronie jeśli jedziemy z Trzech Kopców. Jeden ok 100 m. przed szczytem a drugi ok 100 m. za szczytem.
Dodałem zdjęcie ("przed szczytem Orłowej") gdzie to lepiej widać.
| 22:27 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Świetna ta Czantoria:)
andrzejr76
| 13:38 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Gdzie są te kamienie?, bo nigdy ich nie widziałem.