Stożek

Wtorek, 4 października 2011 | dodano: 04.10.2011

Z Cieszyna przez Wisłę na Stożek. Zjazd na czeską stronę do Jabłonkowa. Odwiedziny na gródku średniowiecznym w Nawsiu i powrót przez Trzyniec.
+ do pracy

schronisko na Stożku

Dolina Głuchawa

gródek średniowieczny w Nawsiu (Stary Jabłonków) - wał i fosa

z gródka na wjazd (dawny most)

na gródku

| 20:31 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Jesień na fotkach:)
| 20:20 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Na zakrętach chyba. Że też ci się chce tak wcześnie do roboty:)
andrzejr76
| 20:16 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Mijałem Cię w Bażanowicach, jak jechałem do roboty.
| 09:48 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Podjazd jest spoko nartostradą/szutrówką . 16.10 jest tam uphill. Z Cieszyna wyjechałem przed 5 godz i w Łabajowie było jeszcze ciemno. Spadło kilka kropel deszczu ale na szczęście na tym się skończyło.
Mirkowski
| 09:43 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Samo wejście na Stożek powoduje znaczny wzrost tętna a co dopiero wjazd na "kole". Za to widok na Jablunkov podczas zjazdu bezcenny. Pozdrawiam!
| 09:23 wtorek, 4 października 2011 | linkuj po profilu śmiem twierdzić, że ten podjazd jest słuszny :D ps. pochmurno cosik...