Tokarnia

• Sprzęt Merida
Wtorek, 13 września 2011 | dodano: 14.09.2011

Ostatnie kilka dni spędziłem na wyjeździe w rodzinne strony mojej mamy. Byłem tam z rodzinką i bez roweru.
We wtorek pożyczyłem jednak rower od kuzyna (Meridę Mats Striker) i wyskoczyłem na chwilę gdzieś pokręcić. Rower mocno dowalony:) ale cóż chęć przejechania się po okolicy była większa. Trochę żałowałem że nie pomyślałem o tym wcześniej a potem tak się złożyło że miałem do dyspozycji tylko 2 godz. Myślę sobie spoko 50 km w zasięgu ręki. Patrzę nie ma linki od przedniej przerzutki! to ci niespodzianka. Jakiś ustrugany klocek, wetknięty żeby był naciąg i zostaje tylko średnia tarcza. To nie koniec, kuzyn mówi że łańcuch przeskakuje jak mocniej naciska na pedały. Dobra jakoś dam radę, myślę sobie w końcu ważę chyba ze 20 kg mniej od niego:)
No i pojechałem z Tokarni do Łętowni (bez problemów). Na podjeździe do Naprawy łańcuch rzeczywiście zgrzytał i kilka razy przeskoczył. Gorzej było z przodem, tarcza wyginała się i 4 razy spadł łańcuch. Niejaką rekompensatą były widoki na Tatry i Beskidy. Na zjeździe nie poszalałem bo z przodu do dyspozycji tylko średnia tarcza (32 z). Kawałek "Zakopianką" a potem przez Lubień i Krzczonów.
Odległość wg bikemap.net ale mogło być nieco więcej. Czas brutto 1:45 Na oko wpisałem 1:30 bo kilka razy stawałem robiąc zdjęcia i żeby wrzucić łańcuch.