Trawny (1203 m.)

Wtorek, 23 sierpnia 2011 | dodano: 23.08.2011

Pocisk międzykontynentalny ziemia-ziemia (czyt.Polska-Czechy) wypuszczony z Cieszyna osiągnął czeskie Prażmo po 56 minutach. Zważywszy że po drodze miałem niewielką górkę Kamenite to i tak wyszło nieźle bo dowiozłem średnią 30 k/h. Według mnie jest to najkrótszy i najlepszy dojazd w okolice Morawki i Łysej Góry. Po godzinie zjeżdżałem w Krasnej w lewo z drogi, którą wczoraj mknął @funio na Łysą. Podjazd na Hajenkę a potem trawers i szutrówkami na Trawny 1203 m n.p.m.
Trawny to ta góra którą widać z Łysej spod tej dużej wieży. Funio pewnie ją widział robiąc 7 zdjęcie. Właściwie to nie wiadomo czy widział bo może chciał widzieć coś innego:) nejakou czeskou holku. Szczyt Trawnego porośnięty lasem i trudno nawet dojrzeć stamtąd Łysą. Za to mnóstwo borówek. Zrobiłem wpis do książki szczytowej. Ze szczytu zjechałem zielonym szlakiem do Morawki i wróciłem podobnie przez Komorną. Po drodze jeszcze postój na ostrężyny. Dużo dużych czarnych słodkich ostrężyn!

Widok na Trawny i Łysą Górę

Wodospadzik pod Trawnym

II wodospadzik pod Trawnym

Na podjeździe

Ostatnie kilkaset metrów podejście między borowinami

Wszędzie borówki(jagody), cała masa pysznych borówek na szczycie

Szczyt Trawnego 1203 m n.p.m.

W skrzynce na drzewie książka wpisów

Wpis

Widok z Trawnego na Łysą Górę

Przyjemny zjeździk

Nieco stromiej, troszkę kamieni i widoczki

Ostrężyny - pychotka

Jeszcze raz w stronę Trawnego. Trawny zdobyty po raz drugi.

Potem jeszcze do pracy

Janusz507
| 17:29 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Niezła traska :)
| 19:16 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj zgadzam się z Funiem, przede wszystkim masz naprawdę dużo możliwości. już sam fakt, że do dyspozycji jest strona polska i czeska to jest to! ;) fajny wypad, z niezłym podejściopodjazdem ;)
| 15:47 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Dodam tylko że masz fajne tereny "pod nosem"
| 15:41 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Te fotki z czeszkami nie były przypadkowe:)))