Kubalonka 761 m.

Sobota, 16 lipca 2011 | dodano: 16.07.2011

Wyjazd rankiem przed 5 godz. Dobrą decyzją było założenie długich rękawków bo było chłodno. W Wiśle termometr pokazywał 8 st. C. a w dodatku nieco wiało. Pojechałem do Wisły Czarnego i koło zameczku prezydenta na Kubalonkę. Zjazd do Istebnej a następnie wzdłuż Olzy do Bukowca w Czechach. Z Bukowca już główną przez Jabłonków i Trzyniec.
Potem jeszcze do pracy.

Zameczek

Kubalonka

Most na Olzie (po drugiej stronie już Czechy).

| 09:01 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Heh!-Kubalonka to klasyk:)
| 21:13 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj kurde, może w końcu zrobię i ten kultowy podjazd - trochę mi on nie po drodze ostatnio, ale będę się starał tam dotrzeć. zwłaszcza, że i wariantów jest tam sporo :) pozdro!
| 20:40 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Tak to w Beskidzie Śląskim, droga z Wisły do Istebnej.
Pewnie kojarzy ci się z Tour de Pologne. W tym roku też tam jadą, bodajże 4 etap.
completny
| 20:33 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj fajnie zaliczasz sobie te szczyty jeden za drugim :) A nazwa Kubalonka obiła mi się o uszy już nieraz, ale nie wiedziałem że to tam leży. Pozdrawiam