Hukvaldy

Wtorek, 5 lipca 2011 | dodano: 05.07.2011

Do Czech na zamek Hukvaldy.
Wyjazd po nocnej zmianie a właściwie na nocnej zmianie bo wcześniej skończyłem.
Na prędko zmontowany mini błotnik z przeciętego pojemnika na keczup nieco osłonił od mokrego asfaltu:) Godz. 3:50 z Cieszyna i przez Frydek-Mistek, Palkovice, Kozlovice do Hukvaldów. Zamek oczywiście jeszcze zamknięty bo była 6 godz, więc tylko z zewnątrz. W środku byłem już kilka razy wcześniej. Powrót przez Rychaltice - Frycovice - Staric - Frydek - Sedliste - Żermanice - Terlicko i Czeski Cieszyn

Hukvaldy - jeden z największych morawskich zamków

| 15:24 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Tak tak i Stramberskie uszy:)
Kajman
| 06:23 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj W Stramberku jest wieża i krzywy rynek a nieopodal jaskinia neandertali? To byłem. Czasami mi się te zwiedzone miasta pieprzą:(
| 04:36 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Drzewo jak z horroru:)
| 15:47 środa, 6 lipca 2011 | linkuj Kajman polecam Hukvaldy i niedaleki Stramberk
Kajman
| 05:54 środa, 6 lipca 2011 | linkuj O! Tam mnie jeszcze nie było!
completny
| 20:11 wtorek, 5 lipca 2011 | linkuj to drzewo i te korzenie - niesamowite ! Fajne wycieczki sobie urządzasz :) Pozdrawiam!