Ochodzita 895 m.

Wtorek, 14 czerwca 2011 | dodano: 15.06.2011

Rankiem wyjechałem sobie ok 4:15 z domu. Kierunek Wisła i dalej Koniaków.
Założyłem sobie że pierwszą fotkę strzelę sobie tam gdzie będę miał równą godzinę.
Wyszło w Wiśle Nowej Osadzie przy wodospadzie. AVS 29,6 k/h

Minąłem zbiornik w Wiśle Czarnym i zjechałem do Doliny Czarnej Wisełki.

Jadąc przez takie tereny aż serce rośnie:)
Szum wody, wokół las, skałki, śpiew ptaków i sarenki w lesie.
Krótkim podjazdem osiągnąłem Stecówkę 740 m.

Następnie zjazd do doliny Olzy.
Widok na Koniaków

Kościółek w Istebnej Mlaskawce

Zjazd na 580 m. a potem podjazd do Koniakowa i na Ochodzitą na 895 m.

Ze szczytu super widoki.
W kierunku doliny Olzy (Olza płynie do Odry)

W kierunku doliny Soły (ta do Wisły)

W kierunku Czadeczki (zlewisko Morza Czarnego)

Z Ochodzitej zjechałem na Przeł. Rupienkę i przez Wyrch Czadeczka oraz Zapasieki zjechałem do doliny Czadeczki.
Czadeczka płynie do Kysucy a ta przez Wag do Dunaju i do Morza Czarnego.

W okolicy Trójwsi Beskidzkiej nie brakuje podjazdów rzędu 20% i więcej. Widoki wszędzie takie że chciało by się tam więcej pojeździć.

Pojechałem zatem do Jaworzynki na Trzycatek

A dalej przez Wawrzacze na przejście w Hrczawie

Przejechałem na czeską stronę a tam szutrówką przez Dziołek i Suszański Wierch
a następnie płytówką do Bukowca

Akumulatory naładowane wiec zjazd w doliny.
Z Bukowca przez Jabłonków i Trzyniec do Cieszyna.
Potem jeszcze do pracy

| 19:33 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj @nedvet Jasne, kilka razy w obie strony. Ostatnio w zeszłym roku w maju http://daniel3ttt.bikestats.pl/311109,Trojwies-Beskidzka.html
nedvet
| 12:51 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Na trasie Stecówka - Dolina Olzy są faktycznie piękne widoki na rzeczkę!! a jechałeś kiedyś na Ochodzitę przez Koczy Zamek? tam jest podjazd "dzida" :D;D
| 20:56 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj @Kajman za to widoki wynagradzają wysiłek
@funio pewnie jakiś grubszy zwierz. Słyszałem kiedyś że od kilkudziesięciu lat nie widziano w Beskidach niedźwiedzi. Kilka lat temu jeden przypałętał się ze Słowacji, chyba z Tatr i w czeskich Mostach u Jabłonkowa (niedaleko Jaworzynki) przejechał go Tir:( Może to był on...
@marusia podjazd dałem rade ze średniej tarczy ale gorsza ta kostka
marusia
| 14:31 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Ależ Twoje zdjęcie wypłaszczyło ten podjazd na Ochodzitą :] Wygląda tu tak niewinnie :P
| 14:26 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Tyś to przywalił w tą barierkę?;)
Kajman
| 13:01 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Trasy koło Koniakowa są wymagające, trzeba mieć siłę w nogach:)