Tour de Mała Fatra

Czwartek, 10 lutego 2011 | dodano: 11.02.2011

Trasa właściwie miała wyglądać inaczej ale wyszło jak wyszło. Zamiast wysyłać przesyłkę i czekać kilka tyg. na przelew, domówiłem się z jednym Słowakiem że podrzucę mu osobiście. W pracy domówiłem się że będę tylko do 3 godz. Tak więc pojechałem do pracy na 22 godz. i o 3 rano skończyłem. Wyjechałem z Cieszyna i przez Czechy, zaspany Jabłonków udałem się na Słowację. Miałem jechać ta samą trasą tam i z powrotem, tzn przez Terchowa jednak przeoczyłem zjazd na Stara Bystrzycę i pojechałem przez Żylinę. Wypatrywałem drogowskazu Stara Bystrzyca lub Lutise a tam po prostu pisało Lokca. Myslę sobie jaka Lokca? To chyba nie ten zjazd i pojechałem dalej. Gdy się zorientowałem nie opłacało się już wracać i dojechałem do Żyliny. Po wyjeździe z miasta zaczęło świtać. Minąłem zamek Streczno oraz Stary hrad i w Martine zrobiłem krótką przerwę na posiłek. Dalej przez Kralowany do Dolnego Kubina. Byłem tam niecałą godzinę a następnie wracałem 10 km. do Parnicy żeby odbić na Zazriwą i przez przełęcz Rovna Hora do Terchowej. Stamtąd przez kolejną przełęcz Lutise do Starej Bystrzycy i doliną do Krasna n. Kysucą. Tam zamknąłem Małą Fatrę w okrążeniu i znowu jechałem drogą którą jechałem w nocy. Przez Czadcę i Przełęcz Jabłonkowską do Jabłonkowa a dalej to już dolina Olzy do Cieszyna. Suma podjazdów ok 1900 m.

Jabłonków o 4 rano

Żylina chwilę po 6 rano

Zamek Streczno na skale

Stary hrad

Martinske hole z Martina

Mała Fatra z Martina

Mała Fatra (Velky Krivan)

Do Kralovan

Skały przy torach na Orawę

Dolny Kubin, dzwonniczka w Velkym Bystercu

Dolina Zazriva

ruiny kościoła w Zazriwej

Przełęcz Rovna hora (760 m)

Rozsutce z Terchowej

Vratna dolina (Tiesnavy)

Vratna dolina

Przełęcz Lutise (700 m)

Przełęcz Jabłonkowska (550 m)

sikorski33
| 12:06 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Przepiękne widoki. Fajnie że wklejasz fotki z trasy:) Gratulacje za dystans i to w zimie!
| 00:41 środa, 16 marca 2011 | linkuj panmisiek: trasa wyglądała trochę inaczej niż zaznaczyłeś bo nie wracałem przez Żylinę lecz przez Terchową. Tutaj zaznaczyłem http://www.bikemap.net/route/827793
Pozdr
siwy-zgr
| 10:11 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Dołączam się do gratulacji i achów/ochów zachwytu :)
kundello21
| 21:05 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Po prostu raj i marzenie trasa:) Jak i dystans... Nogi masz ze stali:)
panmisiek
| 17:31 środa, 9 marca 2011 | linkuj wynik gruby:D gratulacje
ciekawy byłem jak wyglądała Twoja trasa i zrobiłem mapkę z przewyższeniami
Biker1990
| 08:17 środa, 16 lutego 2011 | linkuj wow 282 km gratuluje dystansu i to jeszcze w Górach szacunek
sargath
| 22:03 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj gratuluję i zazdroszę ciekawej wycieczki
robin
| 20:06 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Gratulacje, nieźle. Piękne słoneczko w górach, pewnie się na dodatek opaliłeś!
Pozdrawiam
angelino
| 20:56 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj I ja dopisuję się do gratulacji i wzdychań za tak pięknymi trasami
transatlantyk
| 20:54 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj Gratulacje. Piękna i wymagająca trasa. Szkoda, że zdjęcia nie opisane :-)
bartek9007
| 15:11 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj pieknie, pieknie, juz mi sie marza takie wycieczki, moze juz niedlugo, troche czasu ;)
pzdr
domag997
| 19:51 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Brawo! brawo!
Taka trasa w lutym i jeszcze w nocy! Wielkie gratulacje z mojej strony!
Janusz507
| 19:41 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Gratulacje. Co do klaksonów to dziwne że zatrąbi ,ale nie chce stanąć :)
| 19:30 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Usunąć klaksony z samochodow!:))
| 18:59 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Dzięki wszystkim. Dla mnie też to było wyzwanie gdyż ostatnio ponad 200 km robiłem ponad 2 lata temu i to na poprzednim rowerze. Gdybym skręcił tak jak miałem w planach to zrobiłbym 30 km mniej.
wilk: dla Ciebie takie dystanse to normalka:) co chwilę jakaś mega trasa.
vanhelsing: również tam jechałem z sakwami ale to było w 1995 r i mniej aut na drogach. Najgorzej się jedzie ze Streczna do Martina bo droga wąska, brak pobocza i co chwilę ktoś trąbi i trzeba się usuwać.
| 17:37 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Taki dystans na grubych gumach i to w zimie!!!-brawo!:)))
vanhelsing
| 16:32 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Gratulacje, miałem tam okazję jechać z sakwami, na prawdę trudny teren !
pawel1983pl2
| 16:06 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Masakra, taki dystans :) Gratulacje!
KOCURIADA
| 15:38 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Szczena mi opadła...naprawdę same cyborgi na tym bajkstacie!!!
Gratulacje!!! :)
Isgenaroth
| 15:05 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Szacunek !!! Taka trasa w górach o tej porze roku. Tylko pozazdrościć formy.
Pozdrawiam z płaskiego Mazowsza :)
wilk
| 11:46 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Piękna trasa, tyle gór i taki dystans w lutym to nie lada wyczyn!