Czasówka na Ostry

Sobota, 4 września 2010 | dodano: 04.09.2010

Pierwsze zawody na Kellysie. Na zawody pojechałem choć wiedziałem że mało miałem systematycznych treningów i forma nie najlepsza. Choć trasę dobrze znałem bo startowałem tam już 2 razy to zawsze jest inaczej. Trasa tylko do góry (cz.do vrchu) 7 km asfaltu i 7 km szutrówkami. Start w Oldrzychowicach k/Trzyńca wys. 370 m n.p.m. a meta przy schr. na Ostrym wys. 950 m n.p.m. Na starcie spotykam jeszcze jednego Polaka z Cieszyna, reszta to Czesi. W sumie ponad 70 zawodników. Startujemy w pół minutowych odstępach. Na asfaltowym podjeździe mijam kolejnych zawodników, jednak wiatr bardzo przeszkadza. Po wjeździe do lasu jest już lepiej ale mija mnie jeden zawodnik. W dodatku na podjeździe pchają się samochody organizatorów i sponsorów. Mijam kolejnych którzy startowali przede mną i dochodzi mnie ktoś z tyłu. Jedziemy już razem do mety a ostatni kilometr to przeprawa przez kałuże i błoto.
Czas taki sobie (ponad 46 min), kilka lat temu miałem o 3 min lepszy. No ale wszyscy chyba przez ten wiatr i błoto mają gorsze czasy w porównaniu z poprzednimi latami. Po ogłoszeniu wyników wychodzi 6 w kat 18-35 l. i 16 open.
Czesław (4 i 12 zdj.)pojechał świetnie, w swojej kat. powyżej 50 l zajął 2 miejsce.